Джеремі Кларксон образив журналістів, які написали, що він купив McLaren за 9 000 000 грн

Підпишись на нас:

Щорічно екс-ведучому знаменитого телешоу Top Gear, а потім і The Grand Tour Джеремі Кларксону вдається ставати однією з обговорюваних персон завдяки своїм спірним висловлюванням, за які журналіста дехто активно критикує, а інші, навпаки, хвалять, відзначаючи його сміливість.

Подробиці

Останній скандал із ним стався менше доби тому, коли одіозного британця вистежили папараці в багатому районі Лондона (Ноттінг-Гілл) за кермом новенького McLaren 750S, пофарбованого в яскравий фіолетовий колір.

Знімки тут же витекли у відому британську газету “Daily Mail”, яка не посоромилася опублікувати статтю, не перевіривши перед цим інформацію. Причому виклала її з колючим підтекстом.

Скандаліст Джеремі Кларксон образив журналістів, які написали, що він купив McLaren за 9 000 000 грн

Спочатку замітка була озаглавлена наступним чином:

“Джеремі Кларксон красується своїм новеньким фіолетовим Mclaren за 260 тисяч фунтів стерлінгів (майже 9 000 000 грн – прим. ред.), приїхавши на обід у Ноттінг-Гілл”.

Матеріал одразу ж потрапив до рук скандального журналіста. Він без вагань зателефонував його авторам і назвав їх “ідіотами”, а потім зробив те ж саме на своїх сторінках у соцмережах, прикріпивши скріншот із заголовком статті та озаглавивши пост такими словами:

“Це прес-кар, ідіоти. Я тестую його для журналу Sunday Times”.

Після вельми своєрідного роз’яснення автори публікації внесли зміни в її заголовок, позбувшись твердження, що машина належить Кларксону.

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Актуальна стрічка новин: